Do İt Yourself? DIY-2

Sevgili blog neredeyim ben?
Blog tutmak gerçekten çaba sarfetmek demek...
Ben seni ihmal ettim.
Bir sürü bir sürü sebep sıralamayacağım....
Sonuçta buradayım işte...
Gelmişken bir deneme paylaşayım....
Kumaş boyamak istiyordum, aslında kendi desenimi yapmak istiyordum.
Araştırdım mı?....- hayır.
Ama denedim.............................................
Aylar önce bir yapı markette dolaşırken kumaş boyası almıştım.
O renk,bu renk derken batik mi denesem diye siyah alıp çıktım...
Eve geldim attım bir kenara...

Yine aylar önce kestiğim fakat overlock makinesinin iplik rengi uymadığı için bir kenara atılmış olan tişörtü,pazar günü diktim....
Bir anda zavallı tişört dile geldi sanki... aldığım boyayı sordu bana....
Sonuca siz karar verin...ne derseniz diyin ben sevdim bu işi...
Fotolara bakınca nasıl yaptığım anlaşılıyordur...
Sadece; 
püf 1-Boyanacak kısmın altına bir dergi koydum ki boya tişörtün sırt kısmına geçmesin.
püf 2-Benim gibi kumaş kullanarak baskı yapacaksanız,önce kumaşı ıslatın ve öyle şekil verin zira kuru kumaş çok boya çekiyormuş...
püf 3-Boya iyice kuruduktan sonra da ütü ile boyayı kumaşa sabitledim.
...hepsi bu kadar....
Çok zevkli ve heyecan verici bir iş....biraz araştırayım yeni desenler ve boyama şekilleri keşfedeyim yine gelirim.




Etiketler: , , , , , , , , , , ,