27 Mart 2014 Perşembe

Motivasyon Lazım

Dikiş aşkımı kaybettim.
Nedendir bilmem son 20 gündür dikmek gelmiyor içimden...
Yeni dergiler,etkinlikler beni bana getirmedi....
Ama nereye kadar...
Son hamleyi de yaptım...
İsteyip durduğum,hangi marka?,hangi model?,3 iplik mi?,4 iplik mi?,5 iplik mi?,kaç para?,sıfırı mı?,ikinci eli mi?,sanayi tipi mi?,ev tipi mi? diyerek deli gibi döndüğüm,overlok makinesini aldım...
n11.com dan satın alırken bu hafta sonu filan girer araya 3-5 günden önce gelmez...dedim...
Bana inat eder gibi sabah 9:30 da kapıdaydı!
Normalde geldiği anda açıp başına oturmalıydım...
Ama nerede!....
Açtım masanın üzerine koydum.
Eksik bir parçası filan var mı diye baktım.
Bırakıp dışarı çıktım.
Bu gün de bir ara iplikleri nasıl takılıyor,nasıl çalışıyor diye,bir deneme sürüşü yaptım...
Karşınızda Pfaff Hobbylock 2.5 overlok makinesi:

Özellikleri için tıklayın.
Sivas'tan bir gecede çık İstanbul'a gel.Ne acelesi varsa?!!

İşte böyle arkadaşlar....
Buldum da bunuyorum.
Artık kendime gelip şu etkinlikler olayını ciddiye alma vakti geldi...
Kendime bir amaç edinirsem zorla da olsa bir şeyler dikerim diyorum.Siz ne dersiniz?
İrem Hanım'ın basit kalıplarla yeni modeller üretelim etkinliği bitmek üzere....katılırım dedim ....tek bir parça çıkmadı elimden...Silkinme ve bir şeyler üretme vaktidir...
Sevgili Çiğdem'in pantolon dikelim etkinliğine ise yorum bile bırakmadım...Çiğdem'ciğim hemen gelip yorumumu bırakacağım.... Pantolon dikmeye de varım...
Duymayan kalmasın...
Haydi bakalım.Bu kadar duyurudan sonra geriye motivasyon lazım...Haydi kızlar beni yalnız bırakmayın.....


Not:Daha iyisi dikiş ve overlok makinesi isteyen herkesin olsun.(İrem Hanım hadi sıra sizin...)

24 Mart 2014 Pazartesi

Çiçeklik ve Çiçeklerim

Bahar gelirken balkonlar ve evler şenlenmeye başladı.
Bende çiçeklerin iştahına bakıp,onlara güzel bir yer hazırlayayım dedim.
Gerçi uzun zamandır güzel bir çiçeklik aradığımı söylemeliyim.
Bulduklarım çok büyük,az fonksiyonel,üzerine en fazla 3-4 saksı yeleştirilir,ya büyük saksılar için ya da hep aynı ebatta saksılar için.....diye bir sürü mazeretle....beğenemiyorum...
Sonuçta İkea'daki basamaklı tabureyi görünce tabure olmak zorunda değil diye düşündüm. 
Sonuç işte böyle....



Fotoğraflamak için balkona çıkardım,ama çiçeklerim balkonda henüz üşürler...geceleri serin oluyor,bizim balkon kuzeye açık olduğu için soğuk oluyor...

23 Mart 2014 Pazar

Sehpa Yenileme (Do it your self!)

Zaman ne kadar çabuk geçiyor...
Hepimizin dilinde bu cümle olduğunu biliyorum.
Son yayınımın üzerinden tam 20 gün geçmiş.
Hiç farkına varmadım,diye bilirim.
Bu arada bol bol dikiş diktim demek isterdim...
Ama pek vaktim ve şevkim yoktu.
Dolayısı ile pek bir şey yok...
Ama katıldığım atölye çalışmalarından dolayı,zigon sehpalarımı yeniledim ve bir de yeni çiçekliğim oldu...
Önce zigon sehpalarımı göstereyim.
Bu sehpaları yenilemeden önce resimlemeyi unutmuşum...
Yeni sehpalarım için Tarchin by Seden Sezer'e teşekkür ederim.
Onun yenilenen masasını görünce sehpalarımı elden geçirmeye karar vermiştim.
Yapım aşamalarını zaten Seden Hanım çok güzel anlatmış...
Aynı aşamaları bende sehpalarıma uyguladım.
En kısa zaman da çiçekliğimle burada buluşmak üzere...Herkese iyi haftalar....





3 Mart 2014 Pazartesi

Zorunlu Tasarım

Bu gün dalgınlıkta tavan yaptım.
Aslında çokta dalgınlık denilemez.
Bir işin başından kırk kez kaldırılırsan....
Bırak sonra sakin sakin yaparsın...
Sanki yetişmesi lazım.... 
Ama yook ısrar edersen başka ne olacaktı....
Bir an önce dikip,şu dökülüp saçılan kumaşı ortadan kaldıracağım ya...
Ev elbisesi diktiğim kumaştan bahsediyorum.
Kalın simli penye kumaş.....Alt dokuması gevşek bir şey olduğu için o kadar çok dökülüyor ki....
Elbiseyi diktim,bir sweatshirt daha çıkacak kadar kumaş kaldı...
Hadi onuda dikeyim,hem kumaş bitsin,oraya buraya yerleştirmeyeyim,hem de makinemi ve odayı süpürüp döküntüsünden ilelebet kurtulayım.... dedimmmmm.
Gel gör ki evin frekansı ile benim dikiş sevdam birbirine karıştı.... 
Sonuçta omuzları birleştirirken hata yapmışım...
Hiiççç fark etmedim.
O kadar ki yanlarını bir türlü birleştiremediğim de ne oldu buna diye önüme serip bakana kadar....
Baktım geri dönmek zor....Çünkü yakayı yapmışım,kapişonu takmışım,kurdela ile boyun içini temizlemişim.Çift iğne ile spor dikişlerini geçmişim......Neresini sökeyim....

EEeee ne yapalım o zaman tasarımmmmmm................









İşte böyle tasarladım ve bitirdim.....
Hata mı neresinde???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...