Penye Takım ve Bizim Kedi Mimi.....

Balıkçı Yaka Bluzun ortaya çıkmasına neden olan takımı bitirmiştim.
Yayınlamak bu hafta sonuna nasipmiş.
Dikiş dikmek için fırsat yaratmaya çalışıyorum.
Yayın yapmak içinde bilgisayara ulaşmam lazım.
Geçen yıl da böyle bir takım dikmiştim.
Kaçıranlar buradan lütfen...
Çok ta kullanışlı oluyor.Bu sefer kız kardeşim için dikildi kendisi...
Benim eteğim tam daireydi.Kız kardeşime 4 parçalı yarım daire diktim.
Bu kumaşla çalışmak çok rahat bel ölçüsünden 5 cm daha küçük olmak üzere,kemer kalınlığı ne kadar olsun istiyorsanız onun 2 katı genişliğinde kestiğiniz parçanın uçlarını birleştirip ikiye katlayarak eteğinizin belini bitiriyorsunuz.
Fotoğraflar hava muhalefetine uğradı...istediğim netliği yakalayamadım.
Birde Mimi'nin onayından geçmesi gerektiği için bayağı zor oldu...Mimi bizim evin yeni erkek üyesi....Neden Mimi derseniz de komşumun daha hiç konuşmayan 2 yaşındaki kızı,bizim kediyi görür görmez,peşinden Mimi Mimi diye koşturmaya başlayınca.Bizde Mimi dedik oldu bitti....





Etiketler: , , , , , , , ,