16 Kasım 2014 Pazar

Dikiş Dikmeyi Özlemek

Hem de nasıl özlemişim.....
Sadece dikmeyi değil yayınlamayı da özlemişim.
Bu hafta erteleyebileceğim her şeyi erteleyip,kendime terapi yaptım.
Terapinin en hası...
Dikiş dikmek...
İtirazı olan varsa bu sayfayı kapatsın lütfen...
Sevgili İrem'in yazısını herkes okumuştur herhalde... Okumayanlar buraya tık tık.
Geçen yıl bende benzer bir yazı yazmıştım...Tık tık.
İrem canım okudum ancak yorum bırakamadım....
Seni terzi parçası seniii...
demek o kadar kariyer,iş,güç,çoluk-çocuk...yetmiyor...nelerle uğraşıyorsun...
Helal olsun arkadaşım...uğraş tabiii....Bizi biz anlarız....
     Paran,pulun,kariyerin,mesleğin varsa dikişle filan uğraşmazsın...anlayışında olanlar...siz daha çıkmadınız mı bu sayfadan....size göre bir şey yok burada...
 Ne mi? diktim....
Dikilmek üzere benim keyfimi bekleyen bir kumaş vardı. 
Onu dikip sahibine ulaştırayım dedim...
Büyük Beden Burda'sındaki modeli görünce işte budur dedim...
Şöyle basit ama bir tarzı olsun istemiştim.
Kalıp çokta düzgün çıktı ve beni yormadı...
Büyük Beden 2014/2
Model budur.


Öncelikle etek kısmı için kumaşım yeterli değildi.Ayrıca uzun boylu biri için dikmediğimden boyunu kısa tuttum.Püskül ayrıntısını da yapacaktım,ama vazgeçtim.Kumaş ağır abi olduğu için çok basitleştirdi!...
Modeli 48 beden çalıştım...Mankenim 38 beden...




 
Düzgün fotoğraflama çabaları......
 Omuz da arkanın öne dönmesini çok beğendim...
Fotoğraflanmayı beklerken eteği kırışmış olabilir...Yeniden ütülenebilir...Ancak kargoda yeniden kırışabilir...terzinin işi başından aşkın olabilir...

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...