4 Haziran 2014 Çarşamba

Etkinlik Elbisem Bitti

Bir etkinlik daha sona eriyor.
Katılan arkadaşların çoğu yayınladılar.
Ben de bitmesine rağmen yayınlayamamıştım.
Neyse ki etkinlik ev sahibimiz,Dikiş Dünyam süreyi uzattı...
Büyük Beden Burda dan bir elbise diktim.Tık Tık
Henüz sahibine ulaştıramadım.
Ölçüler de bana uymadığı için üzerimde görüntü veremiyorum.
Daha önce bu kalıpla bir de bluz dikmiştim.
Takip edenler hatırlayacaktır.
Merak edenler buradan bakabilir.
Kalıp çok güzel,basenden elbiseleri ise hep çok sevmişimdir.
80 lerde çok modaydı...
Çocukluktan genç kızlığa yeni adım atıyordum ve rahmetli annem bana 85 yazında basenden büzgülü bir ebise dikmişti...
Bu elbiseyi dikerken aklıma geliverdi işte....
Esra'cığım elbiseni güzel ve mutlu günlerde giymeni dilerim...
Ben kargoya doğru yol alayım, sizde görsellere bakın...





Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...