Diktiklerim

Geçen seferde dedim ya,daha çok yayın yapmak istiyorum...
Gel-gör ki namümkün...
Yinede uğramadan geçemedim...
Aslında çok şey diktim...
Overlok makinasına elim alışsın diye,bir sürü penye pijama altı ve gecelik diktim...
Sayısını hatırlamıyorum...
Bütün sülale pijamalandı...
Şimdi de jarse ve büzilerle bluzlar dikmeye başladım...
Sadece iki tanesini resimlemek mümkün oldu... 
Buyrun bakalım...


 Hazır bir bluzumu kullanarak kestim.Yaka ve kol kenarlarına biye geçirdim.Etek ucunu ise çift iğne ile temizledim...
Yukarıdaki bluzu uzun çalışmıştım.
Aşağıdaki ise kumaş ne verdiyse o boyda oldu...
Dur bakayım ne deniyordu...crop-top....işte o boy...bilenler bilmeyenlere anlatsın...göbeği açık tişört modası...bu yıl ki trendmiş efendim.
Tabii ki benim göbek açıkta kalmaya müsait değil...
Hatırlayan var mı? bizim nesil lambada filmi ile tanışmıştı bu tişörtlerle...Bir de aklımda kalan,sanki Madonna'nın uzun beyaz bir t-şört üstüne,kısa ve kolsuz ikinci bir crop-top giydiği,bir posteri vardı...Eh işte yaşım da çıktı ortaya...
 Ne yapalım,hediye ettik ve göbeğim de açık kalmaktan kurtuldu...Şaka bir yana,aslında siyah jarseden korsaj yapmayı düşünürken...
Kısmetlisi çıka-geldi.
Bende çift iğne ile kenarını geçip hadi sana güle güle dedim...
Kumaşçıya git,aynı ton siyah jarse bul...iki lokma kumaşı işe yaratacağım diye...didin dur...ortalıkta yarım iş diye gezmeden!...sahibini buldu....
Her parça işe yarayacak...Sanki evde kumaş kıtlığı var...Ne Olacak Bizim Bu Halimiz?????




Sırada aklımdaki bir sürü pojeyi hayata geçirmek var...
Var da!...bu tatil...tatil mi? dedim... Tabii ki bize değil...
Daha ne diyeyim,siz anladınız işte...
Eeen yakın zaman da görüşmek üzere....... 
Dikişiniz bol olsun...

Etiketler: , , , , , ,