5 Mayıs 2014 Pazartesi

Pratik Kimono Kesimi ve Bir Etkinlik

Bir elbise dikelim etkinliği daha...
Ayrıntılar Sevgili Fatma Hanımın Dikiş Dünyam blogun da...
Benim dikmeyi düşündüğüm model işte budur....


Bir önceki yayınım da,kimono sabahlık dikmiştim.
Bazı arkadaşlar kalıp kullanıp-kullanmadığımı merak etmişti.Dün iki arada bir derede kesip resimledim.....
Cuma pazarı ganimetlerinden biri olan incecik vual bir kumaşım var.
Aslında elbise yapmak için almıştım.
Ama desenlerin çok iri olduğunu düşündüğüm için,elbise yerine kimono ceket dikmeye karar verdim.
Bu yıl neredeyse bütün markalarda,kimono ceketlere rastlamak mümkün....
Sabahlığı dikerken kollarını takma yapmıştım. 
Bu kez takma kol yapmanın gereksiz olduğuna karar verdim.
Basit bluz kalıbını kendime rehber edinerek kestim.
Boyunu 80 cm ayarladım.
Sabahlığın boyunu 140 cm ayarlamıştım.


 Arka yaka genişliğini 9 cm,ön yakadaki verev kesimi 20 cm,kol düşüklüğünü 30 cm olarak ayarladım. Sadece omuzları,yan dikişleri ile birlikte kol altı dikişlerini çekip,kol ağzına ve yaka kenarına geniş bant geçmek kalıyor....

Tabii ki dikip bitiremedim.Bahar nezlesinden müzdaribim. Başımı öne eğemiyorum...Bitmiş hali sonraya kaldı....


Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...