24 Mayıs 2014 Cumartesi

Kimono Diktim

Yoğun geçen günlerden sonra ,pratik kesim kimonoyu yayınlamam gerekiyordu.(aldığım yorumlardan anladığım) 
Kesimini merak edenler buraya tıklayabilir.
Küçük oğlumun mezuniyeti için alışveriş yapmak üzere yola koyulmadan kimononun fotoğraflarını çekelim dedim.
Aaa ne rahatmış deyip,kimono ile yollara düştüm.
Hepiniz bir değil,bir kaç tane dikin...Süper rahat ettim...
Kuşakta dikmiştim ama ütülemeyi unutmuşum.
O yüzden kuşaklı poz yok arkadaşlar..
Sadece kolları biraz uzun olmuş.
Daha kısa olsa daha iyi dururmuş.
Aslında sorun yok...
Sadece kimono ile mutfağa girip akşam yemeği için ön hazırlık yapmaya kalkmazsanız...
Uzun ve bol kollar tezgahtaki her şeyin tadını merak ediyor.
Şimdilik kısaltmaya niyetim yok.
Bakalım  !!  ??  :))
Kesimi kolay, dikimi kolay, giyimi OLAY daha ne olsun....





Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...