18 Mayıs 2014 Pazar

Etkinlik Pantolonlarım

Çiğdem'in etkinliği için diktiğim pantolonları bitireli epey zaman oldu.
İlk diktiğim pantolon duyurduğum gibi şu model olacaktı...
Üzerinde yapmadığım cepler filan dolayısı ile artık modelsiz...
Kalıp göründüğü gibi bir duruş vermiyordu...
Bel çok yüksek ağ kısmı çok düşük dar desem,dar değil bol desem.,o başka muamma....ancak bu kadar toparlayabildim.

Kumaşım pantolonluk krep.Özellikle bu etkinlik için almıştım.
İkinci pantolonu ise birinciden memnun kalmadığım için diktim.
Daha önce duyurduğum şu model.



 Kumaşım evde vardı...
Taşlanmış keten...Modeli tamamen uyguladım.
Sadece fazladan ütü izi yapılmamıştı ben yaptım.
38 beden çalıştım.Sanki 36 da olurmuş...Zayıflamazsam kurtarır...genelde yaz bana iyi gelmez de...
NOT:Pozlarda Burda dergisindeki modelin taklidi...Oğlumun önerisi...

Bu arada üzerimdeki beyaz bluzu da ben diktim.
Model şurada
Kumaşım gömleklik krep.
Kalıba göre ön iki parçanın da serbest olması gerekiyordu.
Ben üstteki parçayı serbest bıraktım,alttaki ön parçanın iç yanını arka parçaya tutturdum.
Kalıbı 36 beden çalıştığım halde bana bol geldi dikmek isteyenlere duyurulur. 



İşte bir etkinliği daha yüz akıyla bitirdim sanırım.
Dikişle kalın....




Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...