13 Nisan 2014 Pazar

Pantolon Dikelim Etkinliği Başlarken:Bir Uyarı,Bir Hatırlatma


Pantolon dikelim etkinliğinin başalamasına daha var sanırım.
Ama benim şimdiden başlamam iyi olacak.
Modelimi seçtim.
Alış-verişimi yaptım.
Kalıbımı çıkardım.
Kesimden sonra dikiş aşamasına geldim.
Katılan arkadaşlara bir katkım olsun pantolon dikim aşamalarını anlatayım diyordum.
Ancak daha önce anlattığım için bir hatırlatma yapayım yeterlidir,diyorum.
Laf aramızda çok da iyi anlatmışım.
Faydalanmak isteyenler için linkler:

Pantolon dikiyorum anlatıyorum 1


Pantolon dikiyorum anlatıyorum 2

Yine Burda Dergisinin azizliğine uğradım.
Bu modeli dikecek olan arkadaşlar dikkat edin.
Ceplerden dolayı yanların birleşiminde ve belde,bel pervazında işin içinden çıkamadım.
Ya kalıpta sorun var ya anlatım yetersiz...
Ya da bende bir sorun var...
Modeli tamamen iptal edip pantolonu en olur hale getirmeliyim.
Ya da sil baştan yenisini dikmeliyim.


Benim pantolondaki son durumum budur arkadaşlar.
Aslına bakarsanız yeni overlok makinesi ile flört hallerindeyiz.
Daha birbirimizi tanıyamadık.
Şimdilik herkese kolay gelsin...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...