25 Nisan 2014 Cuma

Diktiklerim ve Dikmeyi İstediklerim

Etkinlik için dikmeye başladığım pantolon bitti.
Sevgili Çiğdem'den start bekliyorum.
Biraz daha merak edin...
Bu arada diktiğim bir kaç parça var.
Haydi onları göstereyim de biraz teselli olsun...
Aslına bakarsanız bu parçalar beni teselli ettiler...
Evde iki tane sınavzede var ve ben onlarla çatışmak istemediğim için dikiş dikip,stres atıyorum.
Aralarında 4.5 yaş olunca böyle oluyormuş.
Biri üniversiteye,biri liseye hazırlanıyor..................................
Daha ne söyleyeyim...




Bu bluzu,İrem Hanımın etkinliğine yetiştirememiştim.
Bu gün bitti ve karşınızda...
Kumaş şifon,Cuma Pazarı ganimeti,desen beni benden etmişti,çok küçük bir paça ve defoluydu,kol ağızlarına ve etek ucuna lastik geçirdim...


Ne zamandır istediğim,bir türlü kumaş yakıştıramadığım kimono sabahlık...Bu kumaşa çok yakıştı...Bu kumaşıda Cuma Pazarından metre olarak almıştım.Aslında bu kimono sabahlıktan,iki tane diktim...


Bu parçamız,Büyük Beden Burda 2014 sayısının kapağındaki beyaz gömlek.....
Mankenim,büyük beden olmadığı için görüntü bu kadar.
Göğüs açıklığını kapatmak için alt kısma 1.5 cm.lik bir pat koydum...
Kumaş,jakarlı poplin,1 liraya Cuma Pazarından....düğmeler daha pahalıya geldi:)

Bu kumaşta 50 cm lik bir parçaydı,Kayseri ganimetlerinden.......Uygun kombin Ümraniye Kumaşçılarında arandı,bulundu ve karşınızda...

Son olarakta dikmeyi planladığım kumaşta sıra...
Bu kumaş %100 pamuklu ve aşağıdaki gibi bir gömlek adayı...Düzgün bir gömlek kalıbı önerisi olan var mı?



Hayırlı Cumalar herkese...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...