4 Nisan 2014 Cuma

Cuma Pazarı Ganimetleri

Başlamadan uyarayım! 
Fazla görsel içeriyor.
Bu haftayı dışarı da koşturmalarla geçirmişken,evde bir sürü yapılacak iş,beni beklerken,sabah kalkıp aniden karar verdim...
Her şeyi bırak,Cuma Pazarına git......
Önce kumaşçıları karış karış gezdim.
Bu kumaşları aldım.


Sonra arabaya döndüm.
Baktım eve gitmek cazip değil,biraz da serseri mayın gibi gezineyim dedim.
Bu sefer sizlere Cuma Pazarının bit pazarı kısmını fotoğrafladım...
 Eski Burda Dergilerinin tanesi 2 liraydı.
 Fincanlar ve tabakların tane ve takım fiyatları,5 liradan,400 liraya kadar uzanıyor..
 Danteller ve örtülerde de fiyatlar 10-15 liradan başlıyor...
 Satıcıların iyi saattine denk gelirseniz pazarlıkla iyi fiyatlara alıyorsunuz.50 kuruş taban fiyat...beğeninize göre çok yüksek fiyatlıları da var.
 Ben çok görüntülemedim ama ikinci el ayakkabı,çanta,kemer,kıyafet,kaban,manto,oyuncak,fotoğraf,kitap,kürk,tesbih,takı,saat,
elektironik eşyalar....liste uzayıp gidiyor...
 Bu altılı fincan takımına bayıldım.Takım fiyatı 250 liraydı...

 Şu yeşil yapraklı melamin tabaktan çocukluğumda bizim de vardı...Kim bilir nerelerde...
Anneciğim Allah sana Rahmet etsin...





İşte size bana göre pazarın en çarpıcı gelen noktası...Bu parfümler az kullanılmış...yada bitmiş...
Ehh bu kadar gezince, almadan olmadı...
Ayrıca bunları da alıp eve getirdim.
Bu alman gümüşü şamdan,abajur ayağı olacak,5 liraya aldım....


Bu bronz abajur ayakları da kız kardeşimin siparişi...
Ne zamandır arıyorduk kendilerini....


Bu kül tablalarının da çiftini 5 liraya aldım.
Bir pazar yazısınında sonuna geldik.
Geçen pazar yazımda kumaşçıları şöyle bir gezdirmiştim size....hatırlamak isteyenler için tık tık...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...