5 Nisan 2014 Cumartesi

Basit Kalıpla,Bir Elbise,Bir Bluz

Sevgili İrem Hanım'ın etkinliği için iki çalışma çıkardım.
Kalıp çıkarmaya vaktim olmadığı için,elimde bulunan en basit kalıbı kullandım.
Burda Aralık 2012,133 numaralı modelin kalıbı ile daha önce bir elbise dikerek başka bir etkinliğe katılmıştım.İşte Burada.
Eveet arkadaşlar işte ilk çalışma ve detaylar....
Üst beden kalıbını yerleştirirken kumaş katından,5-6 cm
geriye çekerek yaka kısmında büzgü yapmak için pay kazandım.Yan dikiş kısmında da aşağıya doğru açılarak kesim yaptım.Böylece elbisede adım genişliği kazandım. 
Koltuk altı penslerini aynen kullandım.
Arkasında da aynı işlemleri uyguladım ve kestim.


Ve ikinci çalışmam.
Bu kez yeni bir yöntem denedim. 
Bakalım ne çıkacak ortaya dedim.
Bakalım filan derken çok da tarz bir bluz oldu.
Başka kumaşlarla mesela şifonla daha uzunu yapılsa muhteşem durur diyorum.
Sizce... 
 Aslında kumaşın desenleri sarı ve yeşil çok canlı ama yansıtamadım.Camın önü,flaşlı,flaşsız evin içinde mankenle dört döndük...



Bu kezde kalıbı ikiye katladığım kumaşıma,kumaş katında yerleştirdim.
Kol oyuntusunu tam uyguladım,yan dikiş kenarını kesmeden,kumaş kenarına doğru dik açı ile kesim yaptım.
Kesim yaptığım yer,artık yan dikişim oldu.
Keserken fotoğraflamayı unuttuğum için,sonradan bu şekilde fotoğrafladım.
İşte böyle üzerimde görmenizi isterdim ancak bu yazıyı bile nasıl hazırlayıp yetiştirdim,bana sorun,ben kaçıyorum....
İrem Canım çok teşekkür ederiz emeklerin için....
Dikişte kalın...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...