3 Mart 2014 Pazartesi

Zorunlu Tasarım

Bu gün dalgınlıkta tavan yaptım.
Aslında çokta dalgınlık denilemez.
Bir işin başından kırk kez kaldırılırsan....
Bırak sonra sakin sakin yaparsın...
Sanki yetişmesi lazım.... 
Ama yook ısrar edersen başka ne olacaktı....
Bir an önce dikip,şu dökülüp saçılan kumaşı ortadan kaldıracağım ya...
Ev elbisesi diktiğim kumaştan bahsediyorum.
Kalın simli penye kumaş.....Alt dokuması gevşek bir şey olduğu için o kadar çok dökülüyor ki....
Elbiseyi diktim,bir sweatshirt daha çıkacak kadar kumaş kaldı...
Hadi onuda dikeyim,hem kumaş bitsin,oraya buraya yerleştirmeyeyim,hem de makinemi ve odayı süpürüp döküntüsünden ilelebet kurtulayım.... dedimmmmm.
Gel gör ki evin frekansı ile benim dikiş sevdam birbirine karıştı.... 
Sonuçta omuzları birleştirirken hata yapmışım...
Hiiççç fark etmedim.
O kadar ki yanlarını bir türlü birleştiremediğim de ne oldu buna diye önüme serip bakana kadar....
Baktım geri dönmek zor....Çünkü yakayı yapmışım,kapişonu takmışım,kurdela ile boyun içini temizlemişim.Çift iğne ile spor dikişlerini geçmişim......Neresini sökeyim....

EEeee ne yapalım o zaman tasarımmmmmm................









İşte böyle tasarladım ve bitirdim.....
Hata mı neresinde???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...