23 Mart 2014 Pazar

Sehpa Yenileme (Do it your self!)

Zaman ne kadar çabuk geçiyor...
Hepimizin dilinde bu cümle olduğunu biliyorum.
Son yayınımın üzerinden tam 20 gün geçmiş.
Hiç farkına varmadım,diye bilirim.
Bu arada bol bol dikiş diktim demek isterdim...
Ama pek vaktim ve şevkim yoktu.
Dolayısı ile pek bir şey yok...
Ama katıldığım atölye çalışmalarından dolayı,zigon sehpalarımı yeniledim ve bir de yeni çiçekliğim oldu...
Önce zigon sehpalarımı göstereyim.
Bu sehpaları yenilemeden önce resimlemeyi unutmuşum...
Yeni sehpalarım için Tarchin by Seden Sezer'e teşekkür ederim.
Onun yenilenen masasını görünce sehpalarımı elden geçirmeye karar vermiştim.
Yapım aşamalarını zaten Seden Hanım çok güzel anlatmış...
Aynı aşamaları bende sehpalarıma uyguladım.
En kısa zaman da çiçekliğimle burada buluşmak üzere...Herkese iyi haftalar....





Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...