Motivasyon Lazım

Dikiş aşkımı kaybettim.
Nedendir bilmem son 20 gündür dikmek gelmiyor içimden...
Yeni dergiler,etkinlikler beni bana getirmedi....
Ama nereye kadar...
Son hamleyi de yaptım...
İsteyip durduğum,hangi marka?,hangi model?,3 iplik mi?,4 iplik mi?,5 iplik mi?,kaç para?,sıfırı mı?,ikinci eli mi?,sanayi tipi mi?,ev tipi mi? diyerek deli gibi döndüğüm,overlok makinesini aldım...
n11.com dan satın alırken bu hafta sonu filan girer araya 3-5 günden önce gelmez...dedim...
Bana inat eder gibi sabah 9:30 da kapıdaydı!
Normalde geldiği anda açıp başına oturmalıydım...
Ama nerede!....
Açtım masanın üzerine koydum.
Eksik bir parçası filan var mı diye baktım.
Bırakıp dışarı çıktım.
Bu gün de bir ara iplikleri nasıl takılıyor,nasıl çalışıyor diye,bir deneme sürüşü yaptım...
Karşınızda Pfaff Hobbylock 2.5 overlok makinesi:

Özellikleri için tıklayın.
Sivas'tan bir gecede çık İstanbul'a gel.Ne acelesi varsa?!!

İşte böyle arkadaşlar....
Buldum da bunuyorum.
Artık kendime gelip şu etkinlikler olayını ciddiye alma vakti geldi...
Kendime bir amaç edinirsem zorla da olsa bir şeyler dikerim diyorum.Siz ne dersiniz?
İrem Hanım'ın basit kalıplarla yeni modeller üretelim etkinliği bitmek üzere....katılırım dedim ....tek bir parça çıkmadı elimden...Silkinme ve bir şeyler üretme vaktidir...
Sevgili Çiğdem'in pantolon dikelim etkinliğine ise yorum bile bırakmadım...Çiğdem'ciğim hemen gelip yorumumu bırakacağım.... Pantolon dikmeye de varım...
Duymayan kalmasın...
Haydi bakalım.Bu kadar duyurudan sonra geriye motivasyon lazım...Haydi kızlar beni yalnız bırakmayın.....


Not:Daha iyisi dikiş ve overlok makinesi isteyen herkesin olsun.(İrem Hanım hadi sıra sizin...)

Etiketler: , , , , , ,