Yeni Kumaşlar ve Dikilenler

Bu gün bir zorlamayla kendime fırsat yaratmalıydım.
Anlaşıldığı üzere o fırsatı yakaladım.....
Memleket dönüşü hepinizin tahmin ettiği gibi olağan işlerle yoğun bir tempoda buldum kendimi....
Oysa yeni mankenim,kumaşlarım ve en önemlisi aklımda uçuşan bir sürü projem varken...dikiş dikmeye hasret kaldım.
İstanbul'da hiç kumaş ve kumaşçı yokmuş gibi....6 günlük Kayseri programımızı yaparken kumaşçılarda geçirilmek üzere bir öğleden sonrayı kendimize ayırdık.
İki kızkardeş bir araya gelmişiz.
Biri dikmeye gönüllü,öbürü kumaş almaya gönüllü....
Yıl boyu aldığımız kumaşları telefonda birbirimize anlatmışız...ne model dikelim,kime dikelim,o model buna olur,şu model buna gider....
EEE bu iş bulaşıcı yanımıza Gelin Hanımı'da alıp kumaşçıda aldık soluğu....İşin tecrübelisi olarak 3-4 saatin sonunda artık hiç bir yere bakmak yok haydi gidiyoruz deyip dizginleri elime aldım...üçümüzün kollarında poşetler zor attık kendimizi eve...bir de evde serdik kumaşları önümüze bundan şu olur,bunu şöyle yapalım...aaa bu çok güzelmiş......bunuda mı almıştık?....bu yeter,bu yetmez...şunun kalanınıda mı alsaydık!...herhalde halimiz canlanmıştır gözünüzde...
Velhasıl kelam 30 kg.luk uçuş hakkımı 1.5 kg geçerek döndüm İstanbul'a....(sanmayın ki hepsini getirebildim!)

Ah ne kadar da uzattım...
İşte o kumaşlardan bir kaçı bunlar...
Alttaki çiçekli kumaş şifon ondan güzel bir elbise yapmak istiyorum.
En sağdaki desenli ince bir kadife eteklik,gri olan simli penye
ev elbisesi veya eşofman olabilir,onun üzerindeki simli lacivert jarse,tiril tiril bir kumaş akıbeti ne olacak bilemiyorum.
En soldaki de pudra rengi bir triko...



Bu da epey önce diktiğim yayınlayamadığım bluz ve etek takımım...

Pratik olarak kestim ve diktim.
Eteği tam daire olarak kestim ve korsaj yaptım.
Bluzun yakasını sedef düğmelerle süsledim.


Aslında elbise dikmek üzere yola çıkmıştım.
Sonra ayrı ayrıda giyerim diye böyle ikili takım yaptım.İyi ki ayrı yapmışım,birlikte sadece bir kez giydim.
Kışın pantolon giymeyi seviyorum.
Epey anlattım,artık gidiyorum...sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler.
En kısa zamanda diğer kumaşları ve diktiklerimi getiririm....Umarım.......Hoşkalın!Hoşçakalın!...





Etiketler: , , , , , , ,