14 Şubat 2014 Cuma

14 Şubat ve .......

Bu gün benim doğum günüm veee......
Bunlar da günün ilk hediyeleri....

İlk örgüsünü teyzesinin doğum gününe yetiştiren Zeyneb'imin o güzel parmaklarını öpüyorum.
Ben hiç bunu elbezi olarak kullanırmıyım.
Deden gelir-gelmez bana teslim etti...
Bende alıp,öpüp-kokladım ve yatağımın baş ucuna koydum...
Su bardağımın altında pek güzel oldu....
Ellerine sağlık.....Canımmm.....
İlk deneme çoook başarılı.....
Anneannene çekmişsin onun gibi çook güzel örgüler öreceğin belli olmuş....
Bu da son bir kaç yıldır istediğim ve eşimin alırız deyip durduğu mankenim...

Bu gün bir süpriz yapıp bizim zile basıverdi...
Günün anlam ve önemine uygun olarak kırmızı...olduğuna dikkatinizi çekerim....

EEEE manken gelirde ben ilk provasını yapmaz mıyım?
Dün dikilip,ütülenen bluzuda geçirdim tabi ki üzerine...
Bu bluzun detayları ve daha fazlası yakında burada.....
Hoşkalın,hoşçakalın....

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...