Yarasa Kol

Yarasa kol çalışmak ne mutluluk verici bir şeymiş.
Kol takma gibi bir sıkıntıyı ortadan kaldırıyor.
Böylece iki omuz,iki yan dikiyorsunuz.
Bluzunuzun yada elbisenizin,çatısı tamam,geriye kenarları temizlemek ve detaylar kalıyor...
Kol takmanın bu kadar oyalayıcı bir işlem olduğunu,yarasa kol dikmeden önce fark etmemişim.
Ben,beni oyalayanın,yaka olduğunu sanıyordum....


Aslında öğrendim ki yakada oyalıyormuş.
Esnek bir kumaştan yakası üstünde bu bluzu kesip dikince anladım.

İkiye katlayıp,yere serip fotoğrafladım.
Belki dikmek isteyenlere yardımcı olur.
Aynen bu şekilde iki parça kesip,parçaların yanlarını ve omuzlarını dikerek birleştirdim.
Atmayan bir kumaş olduğu için kenar temizlemedim.
Hızımı kaybetmeden birde tunik kesip,diktim...

Anladığınız üzere ben bu işi çok sevdim....
Yaşasın yarasa kol modası....

Etiketler: , , , , , ,