Manto Dikiyoruz


Yeni yıla yeni bir etkinlikle merhaba diyeceğiz.
Eeee biz dikiş severlerden de başka ne beklenir?
İçimizdeki dikiş aşkını hareketlendirmek için birlik olduk.
Herkes manto dikmek istiyor....
Ama herkes erteliyor....
Kimi cesaretim yok...kimi iştahım yok....kimi kumaşım yok....kimi modelim yok...kimi zamanım yok...
Sonunda Dikiş Dersi blogunun sahibi,sevgili Çiğdem,bu işe bir son verelim dedi....
Ayrıntıları öğrenmek ve katılmak için lütfen şu linkleri kullanın....
http://www.dikisdersi.com/2013/12/bir-fikrim-daha-var.html
http://www.dikisdersi.com/2013/12/manto-dikelim-modelim.html

Ben de kumaşı,modeli,kalıbı hazır,.....iştahı olmayanlardandım.
Artık zamanım da kısıtlı ama baş koydum,etkinliğe katılıyorum....
Dikim aşamalarını buradan paylaşmak istiyorum.
Allahtan bir mani gelmezse...takipte kalın derim....
Evet arkadaşlar....
Kumaşım hazır demiştim...
Kız kardeşim kendisine alırken banada almıştı.
Kumaş ondan,dikiş benden....
Hatırlarsanız,kariyerimin 3. mantosu başlığı ile ona diktiğim mantoyu yayınlamıştım.
http://hobbyismyworld.blogspot.com/2013/11/kariyerimdeki-3-manto.html
İpekişin güzel bir yünlüsü...



  İlk aşamayı tamamladım,yani tamamen telaladım.
Gelelim modelime;(yine elimiz mahkum
Burda Dergisi 2007 Ağustos sayısı 112 numaralı model....

 Yarım astar çalışılmış,ama ben tam astar çalışmak istiyorum.

 Aynı kalıpla güzel bir pardesüde var dergide....
Modelimizin ve kalıbımızın açıklamalı şemasıda böyle....
Modelin dikilmiş başka versiyonlarını görmek isterseniz bu linke bir göz atın derim.
Rus dikiş severler bayağı marifetli...
http://www.burdastyle.ru/model/2007-burda-8-112-b

Aslında kalıp çıkartmıştım.
Ama yeniden çıkartıp aşamaları yayınlamak istiyorum.
Çünkü bazı arkadaşların kalıp çıkarmada zorluk yaşadığını bloglardan okuyorum yardımcı olmak istiyorum.
Ne de olsa aynı aşamalardan bende geçtim.
Şimdi kolay gelsede zamanında benim de paftalara bön bön bakmışlığım var...
Eeee ne demişler....
Damdan düşenin halinden,ancak damdan düşen anlar....


Etiketler: , , , , , ,