27 Aralık 2013 Cuma

2013 Biterken...

2013 yılı benim için pek de iyi başlamamıştı.
01-01-2013 tarihinde yaptığım yayına bakınca ne umutlar yeşerttiğimi gördüm.
Ne yazık ki daha ilk ayın sonunda annemi kaybettim.
Öyle yada böyle hayat devam ediyor...
Hayatın getirdiklerini yaşamaya devam ediyorsunuz.
Yaşarken anılarınız yakanızı bırakmasa da,içinizdeki acıya gem vurduğunuz sanılsa da,büyük fırtınalar içinizi kasıp kavursa da...bazen gülümseyerek,bazen şen kahkahalar atarak,bazen gözleriniz dolarak,bazen gözleriniz dalarak, çokça acınızı etrafınızdakilere hissettirmeden yaşamaya devam ediyorsunuz...
2013 de benim için yaşamın devam ettiğini kanıtlar gibi bitiyor.
Kalbime göre çooook uzun bir yıl.....
Aklıma göre ne çabuk geçti..............

Patchwork delice bir şey,önce mıncık mıncık kesiyorsunuz sonra oturup yeniden birleştiriyorsunuz.
Kırkyamaya denemem lazım mantığı ile başlamıştım,
sevmediğimi söyleyemem bulmaca çözmek gibi...
İlk patchwork örtümü (Rahmetli annem çok beğenmişti.) dikerken belli bir şablon kullanmış yapım aşamalarını paylaşmıştım.''Merak eden var mı?''
Bu kez tamamen doğaçlama,kumaşlarım zaten parça pinçikti gelişi güzel bir araya getirdim.
Elde ettiğim blokları birleştirince böyle bir örtü oldu...
Keserken ayrı bir zevk alıyorsunuz,bireştirirken de daha başka...
ortaya çıkmaya başladıkça fikirler havalarda uçuyor...
Aslında yaz aylarında başlamıştım,bir gayret bitirdim.
Yıl başının gözde renklerinde bir örtüm daha oldu...





Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...