Yeni işler


Keyfe keder işler peşindeyim.
Ne işin var rafla,dolapla...
Ama olmadı işte kendime iş çıkaracağım ya...
Aslında hikaye şudur...
Aldığımız günden beri yatağın kenarından geçen herkes dizini karyolanın kenar tahtasına öyle bir vuruyor ki....
Gözünüzden yaşlar gelmemesi imkansız...helede gece uyku sersemiyken kaçınılmaz bir durum...
Ne zamandır sökelim diyorum...Eşim onaylıyor,sabah olup yataktan kalkıp giden....karyolanın kenarını unutuyor. 
Taa ki yatma vakti gelene kadar...
Gece geç gelen eşim...beni uyandırmamak için ışığı yakmadan sessizce yatayım derken beni yerimden sıçratana kadar hep unuttuk...
Böyle bir çarpma yok...adamcağızın kaval kemiği kesin kırıldı dedim...
Ertesi sabah ilk iş,alet çantasını elime alıp kenar tahtalarını söktüm....
İşte ne olduysa ondan sonra oldu....
Masif ahşap mobilya,gayet sağlam,benimde bir kitaplığa ihtiyacım var....
Sen şöyle şu kenarda bir dur bakayım, senin için bir şeyler düşüneyim,dedim....
Keyfe keder işlerin peşine düştüm.
Sonuç budur...












Bundan sonrasını resimlememişim çünkü arkasının duralitini bir kaç gün sonra çaktım...
Aslında dikiş odasına yerleşecekti,odadaki geçen sene yenilediğim dolabıda(merak edenler tık tık) beyaza boyamayı düşünüyordum...
Böylece ikisi birbirine yakışır demiştim...
Ama herkes masanın yanına yakıştırıyor...
Şimdilik kalıcı yerleşmedi...Çünkü duvara sabitlenmeli...
Deprem için önlem almak lazım...
Normalde kitaplık enleri ne olur bilmiyorum.
2 metre boyunda,80 cm eninde ve 25 cm genişliğinde....dalyan gibi bir dolabım oldu....
Sizlere göstermek için şöyle bir poz çektim işte...sabitlenince yine geliriz....
Birde ayak ucu tahtası var,bakalım onun için neler yaparım?....kim bilir?...bir fikir çakıverir.....
I party with Remodelaholic

Etiketler: , , , , , ,