4 Kasım 2013 Pazartesi

Kariyerimdeki 3. Manto

Geçen yıl diktiğim mantoyu fotoğraflama fırsatım olmamıştı.
Zira o manto ilk siparişimdi...
Dikip bitirmenin verdiği hazla sahibine teslim ettim.
Çok beğenerek giyiyor.
Görüyorum.
Bu yıl ilk diktiğim mantoyu fotoğraflayıp yayınlamıştım.
O da sahibini buldu.
Ama havalar güzel gittiği için henüz giyememiş.
Bu da son dikitiğim manto....
Gayet başarılı bir iş çıkardım... 
Kendimle gurur duydum.
2-3 yıl önce manto dikeceksin deseniz gülerdim size....
Nereden aldın bu cesareti derseniz? 
Cevabım, SİZLERSİNİZ olur.....
Blog arkadaşlığı ve dayanışması diyelim...
Yalnız bir sorun var:)))) 
Bu mantoda kız kardeşime gidiyor...
Sağolsun bütün acemiliklerime katlanıp gönderdiğim her şeyi giyiyor...
Anlayacağınız terzi kendi söküğünü dikemedi...
Ama ben böyle mutluyum,kendime nasıl olsa dikerim deyip,sıramı kaybediyorum...
Neyse çok uzun yazdım...
Burda 2013 Ağustos sayısı,103 numaralı model 
Kalıp çok düzgün çıktı,Hiç prova vermedi.
Dikmek isteyenlere tavsiye ederim.
Kumaş kız kardeşimden,İpekiş'in yünlü mantoluk kumaşı...Sağolsun 2 mantoluk kumaş almış yani kendimede dikeceğim...
Bu siyah kumaşları fotoğraflamak ne kadar zor oluyor.Hava açıkken,kapalıyken.............denedim durdum......çektiklerimin içinden seçtiklerim bunlar....ama yinede kumaşı tam yansıtamadım.








Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...