12 Kasım 2013 Salı

Do İt Yourself ! DIY

Do it yourself başlığı ile bir post hazırlamıştım.
1. ye bakmak isteyenler tık tık.....
Şimdi de 2. si ile karşınızdayım....
Pratik ceket dikişi....
Daha önceki yıllarda da vardı.
Ama bu yıl neredeyse bütün markalarda değişik versiyonları mevcut.
Üstelik her türden kumaşla sunulmuş.
Ben bunu dikerim dedim.
Biraz deneme yanılma ile diktimde...
Hadi bunu paylaşayım dikmek isteyenlere yardımı dokunur belki....
Benim kullandığım ölçüler 38-40 beden için uygun...
Kendi ölçülerinize kolayca adapte edebilirsiniz.
Sırt genişliğinize ve kol boyunuza göre ayarlamalar yapabilirsiniz.
Kenarları atmayan bir kumaş kullanırsanız dikimide gayet basit.
Herkes dikebilir....



Kumaşınızı ikiye katlıyorsunuz.Aşağıdaki tablodaki ölçülerle kendi kalıbınızı kumaşa uygulayıp kesiyorsunuz.

Dediğim gibi ölçüler böyle,kol oyuğu için ayarladığım yeri aslında dümdüz kestim.
Kolun alt açıklığını kapatıp,kol oyuğuna dikerken biraz ovallik verdim..... 
Ben elimdeki trikoyu kullandım ama jarse,penye,deri,kaşe.....her tür kumaşla dikilmiş versiyonları mağazalarda.....
Dikeceklere şimdiden KOLAY GELSİN:::::))))))
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...