1 Kasım 2013 Cuma

Bir Çift Hırka

Hafta sonuna geldiğimiz şu an ,ne yazacağımı bilmeden, klavyenin başına oturdum.
Çocuklar birer birer eve gelmeye başladı.
Yemeğim hazır.
Dışarı çıkıp şöyle bir yürüyesim var. 
Ama çıkmadan önce diktiğim son parçaları göstereyim dedim.
Belki birilerine hafta sonu dikmek için esin kaynağı olur.
Aklımda bir tasarım yapıyorum.
Kalıpsız işin içinden nasıl çıkarım.Derken,hiç ummadığım bir şey görüp,aaaa! bak böyle olur,diyorum. 
Zira ben,blogları gezinirken,gördüğüm çalışmalardan ilham alıyorum.
O şevkle biçiyorum,dikiyorum,bazen atıyorum,yuvarlanıp gidiyorum.
En son mavi triko bir hırka dikmiştim.
Şimdi aynı hırkadan yola çıkıp,bu hırkayı diktim.


Kumaşım keçelenmiş triko.
Kenar atma problemi olmadığı için,böyle volanlar ekledim.
İkinci hırkada,ilk hırkanın volanları için uğraşırken,küçük gelen volan parçalarını değerlendirmek isteyince ortaya çıktı.
Hemde kalan kumaşımdan bir hediye dikmiş oldum.


Görüntü biraz kötü çıkmış.Siyahı yansıtmak biraz zor oluyor.Falaşlı,flaşsız epey uğraştım .... 
Evlere birer stüdyo ve uzman fotoğrafçı lazım....
Neyse yemekten önce şöyle bir dolanıp geleyim.Hafta sonunuz iyi geçsin....
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...