Pazar

Hava güzel.
Bir pazar daha evde geçti.
Bu yıl sanırım pazar günleri bizim için pazartesinden farksız geçecek.
Sabah 7:00 de kalkıyoruz.
Oğullarımın ikisininde okullarında son yılları,biri üniversiteye diğeri,liseye geçecek.
Yani ikisininde sınav maratonu var....Hal böyle olunca hafta sonları dershaneye gidiyorlar.
Pazar sabahı rehaveti ve uzun kahvaltı faslından mahrumuz.
Bu günde onları gönderip,uyuyan eşimi uyandırmadan dikiş başına geçtim.Pazar ya işler bekleyebilir.
Yine bir manto dikiyorum aslında bitmek üzere sadece eldikişleri kaldı.Ama şöyle pratik tarafından araya bir şey sokmak iyi geliyor bana...
Sonuca çabuk ulaşmak daha bir heveslendiriyor...
Kumaşım şifon,verev kesim yaptım sadece kol altlarında dikiş var. Yakayı kol kenarlarını ve etek ucunu makinanın en ince piko ayağı ile,bebepikosu çektim.Sonuç çok başarılı kendimi beğendim ne dersiniz.





Bu arada ne kadar çok şeyi bu ton mavi dikmişim.Bakmak isterseniz.
1.Mavi zımbalı penye elbise
2.Mavi Elbise ve Şanel Ceket
3.Mavi Bluz
4.Triko Pelerin
Daha size göstermediğim iki elbise daha dikmişim.
En çok hangi rengi sevdiğim belli oldu herhalde...


Etiketler: , , , , , , , ,