8 Ekim 2013 Salı

İki Kumaş,Boş Gün,Üç Ürün

Bu günü dikiş günü yaptım kendime...
Siemens'ten teknik servis beklediğim için evden ayrılamadım.
Yalnız bu başka bir konu,onu daha sonra yayınlayacağım.
Elimde kız kardeşimin alıp gönderdiği,iki tane triko kumaş vardı.
Triko nedense gözümü korkutuyordu.
Ama bugün elimden kurtulamadılar...
İlk kumaşım bayağı bildiğiniz örgüler gibi bir kumaştı.
Sadece 65 cm.lik bir kumaş olunca devreye deri girdi.
Şelale yakalı bir süveterin kalıbını kullandım.
Mart 2013-128 numaralı model.

Diğer kumaş ise daha ince ve esnekti.
Önce kız kardeşim için uzun bir hırka diktim.
Bu arada servis geldi-gitti... 
Kalan kumaştanda kendime basit bir bluz diktim.
Artık yemek yapmalıyım...Hoşçakalın.....
(Bu kadar kilolu ve kısa boylu değilim ki ben...)







Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...