Neredesin Sen ?

İki ay, 10 gün olmuş.Bloga not düşmeyeli........................... Neden?
Aslında bilmiyorum!
Biliyorum da yazmak işime gelmiyor.
Dünya meşakkati demekle yetinmek istiyorum.
İki ergen erkek çocuğu ile tatilin başlaması...
Sonrasında babamın gelişi, Ramazan Ayına girmek,....yazlığa gitmeler, gelmeler,............ Ramazan Bayramında yazlıkta bütün kardeşler ve babam bir araya gelmek,............yazlığa gitmeler gelmeler...
Bütün yazın özeti bu...içinde ne duygular var,...coşkular,hazlar,hüzünler,özlemler,anmalar,yanmalar,dualar,rüyalar,gerçekler,sevgiler,öfkeler,bekleyişler....neler neler....
Onlar benim içimde kalsın....
Umarım böyle uzun aralar vermeden bu yılda yeniden birlikte oluruz.
Tabiki dikişsiz bir yaz geçirmedim.Çok kayda değer şeyler dikemedimse de...Yine sığınağım dikiş makinamdı.Beni takip edenler bilirler...beni avutan,dert ortağım gibidir dikiş makinam.Dinlenmek için dikiş dikerim,var mı böylesi....
Bunlarda yazlık dinlenmelerimden çıkanlar....


 Ramazan da oğullarıma gömlek diktim.Tasarım büyük oğlumdan,anne hipi tarzında gömlek dikebilirmisin? deyince ortaya böyle bir şey çıktı...Kalıp kullanmadan pratik kesip diktim.Çokta popüler oldu,arkadaşlarından bir kaçı annen bizede dikebilir mi? demişler... 
 Sonra en küçük yeğenim pijamasının üzerine giymek için üst istedi...
 Büyük oğluma dikince küçüğü ayırmak olmaz...
 Bu elbisede tamamen doğaçlama kalıpsız.Elimdeki kumaş ne verdiyse ...Pratik kestim,tabiiki bir tişört yardımıyla...
 Baktım elbise çok dümdüz oldu.Belden büzgülü oluncada tabiri caizse besleme modeli!?...
Yakaya moda olan çivilerden diktim...Çivili yada zımbalı bir kemerle,ayakkabıyla tamamlanır diyerek...
Bu penye elbise ayrı bir macera... Kumaşı kardeşim getirdi...
O kadar yumuşak ve incecik bir penye...anlatamam...
Aldığında beni arayıp,abla sadece omuzlarıyla yanlarını diksen öylece başımızdan geçirip efil efil giyeriz demişti...
Bende dediğini yaptım ama kol da taktım.Bazen özellikle evdeyken şöyle üsturuplu bir şey giymek gerekiyor...Eee yaz günü bundan üsturuplu ve rahat ne olabilir ki...
Diktiğim bir kaç parça daha var,ama fotolarını bulamadım.Onlarda gelecek postta yayında olurlar artık...
Uzun aradan sonra uzun bir post oldu.
Sıkılmadan buraya kadar okuduğunuz için,ayrıca teşekkür ederim.

Etiketler: , , , , , ,