26 Eylül 2013 Perşembe

Ne Ola Ki?

Mantodan sonra,biraz daha,kolay şeyler dikmek istedim.
Yazdan kalma kumaşları bir poşete koyup bir kenara atmışım.
Haydi bakalım! 
Bunlar bir işe yarayacak mı?  diyerek biraz öyle biraz böyle kes birleştir derken...
Baktım birleştirdiğim kumaşlar bir apartmanın katları gibi görünüyor.
Dedim buna birer çatı ve baca dikeyim olsun sana apartman.
Elimde bir parça elyafta vardı.
Küçük olana yetti.
Altına astar ararken eşimin çamaşır suyu ile mahvettiği şortu makinanın yanından bir göz ediverdi.
Gayet tok ve dik bir kumaş olunca pek güzel oldu.
Yorganlamada yapınca,tamamlandı.
Ne bu şimdi derseniz bilmiyorum.
Ne olur?
Ne amaçla kullanılır?
Bir fikriniz varsa yazın...
Şimdilik koydum bir kenara,elbet bir ilham gelir bir işe yarar...








Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...