28 Eylül 2013 Cumartesi

Hafta Sonu

Havanın çok güzel olmasına karşılık,tüm gün neredeyse evdeydim.
Sadece semt pazarına gidip geldim.
O da sadece yarım saat...
Sabahtan kendimi dikiş odasına adamıştım.
Sözümüde tuttum.
Yarım kalmış ne kadar dikiş varsa,onları ortadan kaldırmak istiyorum.
Bu elbiseyi 2 yıl önce dikmiştim.
Ama yakası inanılmaz dercede rahatsızdı.
Neredeyse omuzumda hiç durmadı diyebilirim.
Tevekkeli değil manken bile kollarını yukarıda tutuyor,diye düşünmüştüm.
Çoktan vazgeçip bir tarafa atardım da,kumaşına çok para vermiştim.
Kadıköy'deki Erol Kumaşçılıktan, çokta beğenerek almıştım.
Aynı kumaştan 80 cm daha aldım.
Ve o elbisenin üstünü değiştirdim.
El işlerini bitirince,dikiş odasında asılı durmaktan kurtulacak.




Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...