Eylül ve Manto

Eylül ...
Okullar açıldı...
Kış hazırlıkları yapılıyor...
Tatil dönüşü,temizlik işleri,yerleşmeler...
Blogları gezerken fark ettim de hepimiz aşağı-yukarı bunlardan bahsediyoruz...
Bahar ve yaz gibi sonbaharın ve kışın da ayrı bir enerjisi var.
Şöyle bir arşivime baktım.
Geçen yıl neler yapmışım,neler yayınlamışım.
Yaz sonunu anneciğimle geçirmişim...
Eylül yine aynı telaşlarla geçmiş.
Yıl sonu ve yıl başı neler istemişim,neler yaşamışım...
............................................
Kendi içime dönüp baktım. 
............................................
Geçen yıl bu zamanlar....sanırım....büyümüşüm ben ...
bir yılda içimde çok şey değişmiş...

Bu günde böyle bir gün...biraz hüzünlüyüm...
Buralara nereden geldik şimdi?


Programa dönelim.
Programdaki mantolardan biri bitti.
Programı kaçıran varsa bir önceki posta bakabilir.TIK TIK
Yani deri bir kemer yaptırınca tamamen bitecek..
Bu ilk manto dikişim değil,ama bunu dikerken biraz zorlandım.
Kumaş çizgili ve uzun tüylü olunca biraz kesimi ve dikimi zor oldu diyebilirim.

 Üzerimde görün istedim ama çekim yapmayı beceremedim.
Malum çocuklar okulda...

 Bunlar da ayrıntılar.Modele Romanın kataloğundaki mantoyu görünce karar vermiştim.
Katalogdaki mantonun yakasını deri biye ile bitirmişler.
Ben değiştirip,deriden dikiş arasına...(ne dendiğini bilmiyorum,bilen varsa söylesin)...işte ondan yaptım.


Kumaş desenli olunca,kız kardeşimle,çok teferruatlı bir model olmasın diye düşünmüştük.
Ceplerde o yüzden gizli oldular..
Tek eksiği kemeri.Aslında kumaşından kuşak için parça ayırdım.Ama onu daha dikmedim.
İşte böyle bir eylül ayı postu daha...
Bakalım ileriki yıllarda bakıp bu günler için neler düşüneceğim...

Etiketler: , , , ,