Son Bir Ayın Özeti

Öncelikle arayan-soran,beni merak eden tüm dostlarıma teşekkür ederim.
Son bir ayda biraz evimde,biraz atölyede,biraz gezmedeydim...
Öncelikle yatılı misafirlerim vardı...
Bütün üretim çalışmaları,takdir edeceğiniz gibi mutfaktaydı...
Misafirlerimle gezmeler,tozmalar,ziyaretler yapıldı...
Onları yolcu ettikten sonra ihmal edilen çocuklar ve eş ile ilgilenildi...
Ucu kaçırılmış ev işlerinin ucu yakalanmaya çalışıldı...
Haziran ayına grip ile girildi...
Bu gün itibarı ile daha iyiyim...
İyiyim diyorum yataktan kalkıp bilgisayar başına oturabildiğim için...
Beni bekleyen çalışmalarım var...
Ne yazık ki beklemek zorundalar...
Atölyedeki serbest boyama yaptığım,sandığımın son taramaları  ve verniklenmesi kalmıştı...
 Dikiş makinamın üzerinde de nisan burdasından etkinlik için kestiğim fakat dikilmesi kısmet olmayan 110 numaralı modeldeki elbisem bekliyor...
Bütün işleri bitti,   teyelleri sökülüp ütülenecek ve baskıları yapılacak...
Durum budur...
En kısa zaman da bitmiş hallerini ve ayrıntıları göstermeye gelirim...İNŞAALLAH......

Etiketler: , , , , , , , , , , ,