12 Haziran 2013 Çarşamba

Bunun Adı Sanırım:İnat

Geçen yıl cuma pazarından bir penye almıştım.
O gün,bu gün elim değip dikemedim.
Neyse efendim,bu gün kumaşlarımı döküp şöyle kalıpsız filan bir şeyler dikmeye heves ettim.
Derdim makinanın başında efkar dağıtmak,öyle kalıp çıkart,yerleştir,kes,teğelle.....yüreğim yok...
Tabii kalıpsız olsun,kolay olsun deyince penyeye sarıldım...
Aldım bir tişört yatırdım kumaşın üzerine kestim.
Kestim ama beni kesmedi,kalan kumaştan birde şöyle düşük kollu filan bir şey çıkar dedim...
Yok...
Parça kumaş ya...defosu var,deliği var,yamuğu var...
Kaldır at ...
Ama olmaaaaz...
İnat bu ya bir şey olacak...
Çıktığı kadar bir arka beden çıkardım, ön bedenin göğüs altından sonrası yok...
Kalan kumaşların defolu olan her yerini ayıklarsın,alırsın eline parça-pinçik kumaşları öyle,böyle,evire çevire tamamlarsın ön bedeni...
Eee şimdi bunlar nasıl yamanır????
İlk kestiğin tişörtü dikerken kafayı buna takarsın...
Nasıl yapmalı diye???
Sonra ortalığı toplarken çocukların yedek ayakkabı bağcığını bulursun,
O an her şey tamam olur...
Ne dersiniz bunun adı sanırım : İNAT !!!

(Laf aramızda diğer tişörtten güzel oldu.Onun için de bir şeyler düşünüyorum,daha doğrusu arıyorum,bulunca söz size de söylerim:)







Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...