Haydi Hanımlar Çalışmalar Gelsin!

Nisan ayı dikiş etkinliğinin yayın günü geldi.
Haydi hanımlar çalışmaları görelim.
Ben kendi çalışmamı bugün yayınlıyorum.
Bitirip yayınlayan arkadaşların çalışmalarını bu günden itibaren toplayıp,
24 Nisanda yayınlamak istiyorum. 
Yayınlamak ve bana haber vermek için size iki gün daha...
Bu ay iki model çalıştım.
İkisi de spariş... 
Dikilmiş olunca ikisini birden yayınlayayım dedim.

Nisan 2013 burdası model 106...
Oldukça kolay bir model.Dikişten biraz anlayanlar bile dikebilir.

 Etek-ceket takım içi için istenmişti oldukçada şık oldu.
Ceket fay kumaştan olduğu için yerde düzgün bir görüntü vermedi....

 2013 Nisan Burdası 109 numaralı model....
Bu elbise de oldukça kolay bir elbise .Yalnız dikecekler için bir uyarı vereyim,kol oyuntusu çok fazla,ben kol oyuntusunu 3.5 santim kadar kapattım.
Etek boyunuda komşumun isteği ile uzun tuttuk.
Elbilse aslında astar ile çalışılmış.
Ben belden yukarısını çift kat kumaşla çalıştım.
Etek kısmını astarladım.
Ayrıca elbisenin dikim aşamalarını da fotoğrafladım.
Ayrıntılar çok yakında burada.....
Reklamımızı da yaptık...
Şimdilik bu kadar,görüşmek üzere.....



Etiketler: , ,