28 Mart 2013 Perşembe

Nisan Ayı Dikiş Etkinliği Başlıyor

Nisan ayının ev sahibi olarak;  
Katılan-katılmayan,dikiş seven-sevmeyen,bilen-bilmeyen, geçerken uğrayan,tesadüfen gelen..........herkese hoşgeldiniz demek istiyorum.
Öncelikle şimdiye kadar oldukça başarılı ve istikrarlı olduğumuz kanısındayım.
Gerçi giderek fire verdiğimizi fark etmişsinizdir...
Umarım bu ay kimseyi kaçırmam!
Geçen ay ikitanemvebiz bir süpriz yaptı ve model seçimini serbest bıraktı.
Ben de yorumlarınıza göre hareket edeceğim...
Bu ay ne yapalım?,Model seçelim mi?,Serbestçe devam edelim mi?,
Karar verildikten sonra bende size bir süpriz yaparım belki??!!
Evet arkadaşlar  birlikte ne yapalım sorusunun cevabını arıyoruz.
Nisan ayının 10.gününe kadar yorumlarınızı bekliyorum.
Ayın 11 inde sonucu öğrenir ve dikişe başlarız.
Nisan ayının dergisi çıktı bayilerde bulabilirsiniz.
Ben bu modeller olsun demiyorum.
Sadece görsel olsun dergiyi almayanlar olabilir şöyle bir bakın bakalım....











Follow my blog with Bloglovin
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...