Mart 2013 Burda 121 Numaralı Etek

Mart ayı etkinliğine katılmayı başardım.
Başarımın sırrı ikitanemvebiz de saklı...
Herkes istediği modeli dikebilir deyince,katılmak daha kolay oldu...
Daha önce dediğim gibi kumaşım yazlık değil.
Ama mart ayının modellerinden biri bu kumaş için biçilmiş kaftan oldu...
Ben çok beğendim,giydiğim zaman da çok beğeni topladı.
121 Numaralı eteğin modeli budur...


















        

Benim  kumaşım kendinden desenli olduğu için etek ucundaki detayı yapmadım.
Ayrıca kumaş kalın olduğundan büzgü bolluğunuda azalttım.
Kalıp için tam beden kalıbını kullanmanızı tavsiye ederim.
Genelde burda kalıpları,1beden büyük geldiği için,36 beden kalıp çıkartmıştım.
Ama ölçünce 38 bedende karar kıldım.
Doğru yapmışım çünkü kalıp tam oturdu.Büyük gelmedi.
Sanırım yazlık kalıpları daha dar çalışmışlar!!??

Mart ayı ev sahibimiz ikitanemvebiz'e buradan bizi çok güzel ağırladığı için teşekkür etmek isterim.
Nisan ayı ev sahibi liste sırasına göre benim.
Nisan ayı Burdası elime geçer geçmez ev sahipliğine başlayacağım.Umarım katılım çok olur.
Hepinizi etkinliğimize bekliyorum...

Etiketler: , , , , , , ,