Dikiş Günüm Değilmiş!

Bu hafta sonu üzerimdeki rehaveti atıp,terkettiğim dikiş odama adım attım.
Ama sadece adım attım ...
Her şey bıraktığım yerde olduğu gibi duruyor.
Kısa sürede anladım ki henüz bir şey yapmak istemiyorum...
Kendimi zorlamalı ve beni motive edecek bir şeyler bulmalıyım diye şöyle biraz bakındım.
Bir zamanlar dikmeyi planladığım kumaşlar bunlar...

Bu da tozlanmış dikiş makinam ve yarım kalmış yada düzeltilmesi gerekenler...

Daha dağınık ve terkedilmiş köşeler de var ama görmeseniz daha iyi olur...
Bu kumaşı da mart ayı etkinliği için seçtim.Renk bahar rengi değil,cinsi hiç değil...

Daha önce dediğim gibi elimdeki kumaşlardan birini kullanacağım.
Aslında yazlık ve baharlık kumaşlarım var ama onları ortaya çıkaracak isteğe sahip değilim.
Kumaşı seçtim artık odamın kapısını kapatıp çıkayım. Bakalım geri dönmem mümkün olacak mı?

Etiketler: , , , ,