7 Ocak 2013 Pazartesi

Çekiliş Yapayım mı? Bilemedim...



 


Blog yazmaya başladığım günden beri ki 2.5 yıl oldu.
Kimseyi takip için zorlamadığıma inanıyorum.
Herşey kendiliğinden gelişti...
Hiç bir çaba sarf etmedim...
Benim yaptıklarımı takip etmek isteyenler takip ediyor...
En azından ben buna inanıyorum.
İzlemeye aldıklarımı da çekiliş için izlemeye almadım....
Benden çok sonra başlayanların izleyici sayıları da beni şaşırtıyor....
Çoğu beni ikiye,üçe hatta dörde katladılar...
Neyse diyeceğim o ki ...
Bu çekilişi yapmak yerine herkese bir şeyler hediye etmeyi tercih ederdim...
Takdir edersiniz ki buna gücüm yetmez...
Hediyeleşmek güzel şey...
Evet arkadaşlar çekiliş yapacağım,uzun lafın kısası bu...
Katılmak isteyen arkadaşlarım bu yayınıma  yorum bırakırlarsa sevinirim...
İzleyicim olmanız gerekmiyor...
Yayınımı paylaşmak isteyen paylaşsın...
Ben bunu da talep etmiyorum...
Sadece daha fazla kişi duyabilir diye sizin isteğinize bırakıyorum.
Adsız yorum bırakanlar isimlerini yada rumuzlarını bırakırlarsa daha adil olur sanırım.
Ay çok uzattım. 
Altı üstü bir çekiliş yapacaksın demeyin derdimi anlatabildim sanırım.
Gerçekten istediğim için yapıyorum.
 15 Ocak 2013 günü saat 24:00 da çekilişimi yapıp yayınlayacağım.
Kendi el emeğimle yaptığım bu kırlent kılıfı ile yüz temizleme jelini ve (birde süprizim olacak) paketleyip kazanan kişiye, adrese ulaştığım andan itibaren hemen göndereceğim.
Kargo tabiki bana ait ...
Hepiniz kazanın isterdim..........................................
Hepinize bol şanslar..............................................................

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...