1 Aralık 2012 Cumartesi

Deri ve Triko Birarada

Yeni makinam ile bu işinde üstesinden geldim.
Yeni makina deyince aklınıza son model falan olduğu gelmesin.
İkinci el ama yinede eskisinden çok çok üstün.
Eskiden dikiş dikmek için bir heves makinanın başına geçer,fiyaskodan sonra öyle bir kalkardım ki aylarca aklıma bile getirmezdim.
Düz dikiş işlerinden başka hiç bir şey dikmeye kalkışmazdım.
Düz dikiş deyince sökükler,pamuklu kumaşlarla dikilen işler... (çarşaf,yastık...vb.)
Onuda ip toplar,dikiş atlar,dikmez,...vs.
Hatta geçen yıl ki İstanbul desenli pike takımlarını o makina ile yapmıştım.
Bu makina elimde olsaydı daha çok iş çıkardı eminim.
Kumaş biraz kalın olsa inadından kıpırdamaz.
Güya yükseklik ayarı vardı??!!
Penye,triko,çelik örgü, jarse,...leri yanına uğratmazdı...
Şimdiki makina hiç bir ayrım yapmıyor.
Ne versen Allah razı olsun diyor...


Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...