19 Aralık 2012 Çarşamba

Burda 2012 Aralık 133 Numaralı Elbise

Etkinliğimizin aralık ayı modelini tamamlayalı epey oldu.
İçimden bir türlü yayınlamak gelmedi.
Sanırım modeli çok beğenmedim.
Ama yinede oyun bozanlık yapmadım.
Amaç birlikte dikmek ve dikişimizi geliştirmek.
Daha önce sadece bir kez elbise dikmişliğim vardı.
O da başarısızlıkla sonuçlanmıştı.
Artık onuda elime alıp düzeltesim var...
Bu üçüncü  elbisemiz.
Artık elbise konusunda bayağı ilerledim.
Ben yine kız kardeşim için diktim...
Bakın bakalım nasıl olmuş.
Üzerinde prova yaparken fotoğraflayabilmiştim.
Bir günlüğüne İstanbul'daydı.
Ne yazık ki bittiğini görmedi.
Bitmiş halini O da sizlerle görecek....
 Kuş gözü diye tabir edilen bir kumaşla diktim.
Yakın çekim yapmadan kumaş detayını yansıtamadım.
Modelin dantel yakası vardı.
Ben yapmadım.
Kahverengi kumaşla elbiseye hareket vermek istedim. 
Bel ve yakaya  biye geçtim.
Kollara yırtmaç çalıştım.
Düğme bastıracaktım ama vazgeçtim...Çıt çıt diktim.
Etek kısmınıda kahverengi kumaşla bitirdim.





Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...