16 Kasım 2012 Cuma

Suni Deri Ceket

Kasım Burdasının kapağındaki ceketi suni deri görünümlü bir kumaş ile diktim.
Dikimi çok kolay oldu. 
Başlangıçta beni korkutmuştu.Kalın ve sert bir kumaş olunca makina dikişinde bir sorun olur mu?, acaba? demiştim....
Kalıp çok güzelmiş.
Ben biraz daha boyunu uzattım.
Bu cekette kız kardeşim için...
Zira bu kumaşı yıllardır değerlendirememiş...
Bana gönderdiği kargodan bu kumaş çıkınca,aklıma ilk kasım burdasının kapak resmi geldi...Ceketi diktiğimden haberi yok...Beni takip edip etmediğini bu yayından sonra anlayacağım...
Kasım Burda 132 Numaralı Model

 Ayrıca dikmek isteyenler kalıbın kol boyunu dikkate alsınlar. Ben 8 cm uzattım...
Kasım Burda 132 Numaralı Model
 Kumaşın verdiği kadarda ceket boyunu uzattım.
Kasım Burda 132 Numaralı Model
 Hoş oldu ne dersiniz...

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...