20 Kasım 2012 Salı

Ortalığı Topladım Mı?


Aslında ortalığı toplamak niyetiyle dikiş makinasının başına geçtim.
Malum dikiş dikerken kendimden geçip her şeyi birbirine katıyorum.
Odayıda,malzemelerimide,araç-gereçlerimide katıp karıştırıyorum.
Kutular,cetveller,makaralar....
aklınıza ne gelirse etrafıma saçılıyor...
Tek iyi huyum bir çöp kutum var,atılacak her şey onun içine giriyor.
Yani ufak tefek kırpıklarımı ve iplikleri öyle etrafa saçmıyorum...her ne hikmetse...!?
Bu halime bende şaşıyorum....
Neyse uzatmayım.
Çöpümü dökeyim diye elime aldım...
Çöp kutum
 Aaaa bu kumaş çok güzeldi derken bakın neye dönüştü...








 Bakmayın böyle dediğime kumaştan daha var ama elime geçen parçaları atamadım işte... 
Ortalığı topladım mı? derseniz ...
Cevabım........ hayır!!! 
Ben aradığımı buluyorum dağınık kalabilir.............................
.....................................................................................................
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...