Kasım 2012 BURDA 138 Numaralı Elbise

Kasım Burda 138 numaralı elbise
Etkinliğimizin yayın günü...
Zorda olsa elbiseyi bitirdim.
Önündeki pliler bayağı zorladı derken...
Üst bedenle,alt etek kısmını birleştirmek daha da zorladı.
Elbise şimdi yoldadır...
Çünkü kız kardeşim dergiyi eline alıp bakmaya başladığı ilk anda (kapağın arkasındaki sayfada elbiseyi görünce)çok beğendiğini söylemişti.
Şansına etkinlik modeli 138 numaralı elbise seçilince ...
Ona dikmeye karar verdim...
Geçen sefer üzerimde görüntülemedim,diye bayağı yorum almıştım.
Neyseki bedenlerimiz birbirine yakın.
Ben biraz daha tombul olsamda (fotoğrafta daha da tombul çıkmışım) ,esnek kumaşın avantajını kullandım....
Kasım Burda 138 numaralı elbise

Kasım Burda 138 numaralı elbise

Kasım Burda 138 numaralı elbise




Etiketler: , ,