İkinin İkincisi

Etkinlik başlamadan bitirmek istiyorum demiştim.
Bu gün son ütüleri de yapılıp dolaptaki yerlerini buldular.
Etkinlikte diktiğimiz elbisenin henüz kumaşı yok...
Sanırım yarın bir kumaşım olacak...
Ayrıca tuvit bir kumaşım vardı.
Ne zamandır kesilmiş halde bekliyordu. 



Roba çalışması

Gode çalışması
Siyah bluz aşkına onuda diktim.
Burda 2011 ocak ayı 113 numaralı model.
Robalı yapmak iyi olur diye düşünmüştüm ama şimdi robasız olmasını yeğlerdim derim.(dikmeyi düşünenler için)
Bir fark yaratmadı sadece beni oyaladı.
Godeyi çalıştığıma memnunum.
Mavi-siyah bluzun kalıbı bayağı büyük.
Özellikle omuzları  çok düşük oldu...
Çalışmayı düşünenler için uyarayım.
Ben 36 beden kalıp çıkardım.

Siyah eteği geçen yıl dikmiştim.
Tek diz üstü,açık yırtmaçlı...
Joker olarak görüntülendiler efendim...

Burda Sonbahar-Kış Pratik Dikiş
                          Burda Sonbahar-Kış Pratik Dikiş

Burda Sonbahar-Kış Pratik Dikiş


Etiketler: , , , , , ,