Dikiş Senesi

Yıl 2010 'da tamamen tesadüf eseri olarak dekoratif boyama kursuna kayıt yaptırdım.
Haftanın 6 günü sabah 09:00-akşam19.00 tam gaz devam ettim.Fatoş Hocam sağolsun çok şey öğretti...
Yaz geldi kurs bitti.
Benim boyama aşkım bitmedi...
Blogumuda 2010 temmuz ayında açtım...
Sonbaharda kursa geri dönerim,dönüyorum,döneceğim derken boyaları bir kenara attım.
Kanaviçeye başladım.
2010-2011-2012 nin ilk yarısını da işlemeyle geçirdim...
Şimdide dikişe takmış durumdayım...
2012-2013 de dikişle geçecek gibi görünüyor.
Aslında dikiş hep vardı ama ite-kaka bir şeyler yapıyordum...
Bununda sebebi dikiş makinemmiş...Şimdi anladım...Bu da başka bir günün yayını olsun... 
Şimdi yeni makinemle yenilikler deniyorum.
Bayağıda iyi şeyler ortaya çıkarıyorum...Sanırım...
Triko Kumaştan Bady Diktim.










Etiketler: , , , , ,