3 Ekim 2012 Çarşamba

Dikiş Dersi'nin Bi Fikri Var!

Singer Dikiş Makinası

Dikiş Dersi derki: 
burda dergilerinden ortak bir model seçelim ,onu dikelim. oylamayla herkezin dikebilecegi gibi bir model ,kolay da olmayacak öyle ama olur da yaparsak ,benim diktigimin rengi  kale alınmayacak :))ahahah
böyle bir şey olursa en azından dikme isteğim geri gelsin :))gazlayın kızlar beni bu çark gitmiyor :))

Ben katılıyorum.Hepinize de duyuruyorum.
Haydi arkadaşlar bakalım modelimiz ne olacak ,ne renklerle çalışılacak...
Duyanlar duymayanlara da duyursun.....
Katılım çok olsun...
Model,herkes ulaşabilsin diye...2012 Ekim ayı Burda'sından ortak kararla belirlenecek...
10.ay Burda Dergisini hazırlayın...
Detaylar için Dikiş Dersini takipteyim gelişmeleri bildiririm....

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...