Bitmeyen Battaniye

Bitmeyen şarkı gibi...
Battaniyeyi büyük bir zevkle başladım.
Hatta büyük bir zevkle ördüm.
Gel gör ki son sırada ipin azizliğine uğradım bütün renkler denk geldi.
728 numaralı Kartopu flora denk gelmedi....
Hadi bir tane daha alayım kenarını da dönerim dedim.
Lakin ne mümkün 728 numaralı renk yok.
Ararsın,tararsın, sorarsın....yok...
Yüncüler getirtelim diyorlar ...arıyorum geldimi diye...öyle bir renk yok abla diyorlar...
Sonunda anlaşıldı ki renk numarası değişmiş 729 olmuş...
Artık bir daha ki sefere biten battaniyemi paylaşırım.
annesininkızı

annesininkızı

annesininkızı

Bu arada İzmir'li komşuma akşam kahvesi içmeye gitmiştim.
Baktım sehpanın üzerinde bu kitap duruyor.
Kitabın adı dikkatimi çekti, bir açtım yemek kitabı...
Ama ne yemekler,bilenler bilir Ege'nin otları ile yapılan kavurmalar,zeytinyağlılar,börekler...
Dahası hem yöresel hem değil tadına aşina olduklarımız da var hiç duymadıklarımız da,her gün yaptıklarımız da...
Güler Sarıgöl Köymen çocukluğunu, gençkızlığını annesi ile mutfağını,anılarını paylaşmış...
Ayrıca başka arkadaşları ve annelerini de dahil etmiş.
Hem yemek kitabı,hem hatıra kitabı...
Daha fazlasını öğrenmek ve bu kitaba sahip olmak için sitelerini ziyaret edebilirsiniz.
Ben de bu kitaptan istiyorum...

                 http://www.annesininkizi.com.tr/

NOT:Bu gün Ayvalık'ta olanlar Zeytin Festivalinde imza standı açılmış.Hem kitabı hem tarif sahiplerini görebilirsiniz.Ayrıca Kasım ayında İstanbul,Tüyap kitap fuarına da geleceklermiş.

Etiketler: , ,