Bilenler Cevap Verin.!!!!!

Ölçü Tablosu
Burda Dergisinin beden ölçüleri beni çileden çıkarıyor...
Şikayeti olan sadece ben miyim?
Ses verin lütfen...
Ölçü tablosundaki ölçülere göre 42 beden kalıp çıkarmalıyım...
Ben daha önceki tecrübelerime dayanarak 38 beden kalıp çıkarmaya karar verdim...
Kalıp çıkarmaya başladım...acaba diyerek 40 beden çizgilerini de aldım...
Kumaşı kestim her iki beden çizgisini koruyarak tüm çizgileri kumaşa aktardım...
40 beden çizgileri üzerinden teğel aldım...
Prova!!! felaket elbise bana büyük....
Yeniden 38 beden den teğel aldım...
Prova, 38 beden de eh işte...
 Prova veriyor!    Omuzlar geniş geldi...Onu anladık pek omuzlu bir bayan değilim...
Kalça bol,kollar geniş...bir yarım kol daha sok yanına...
Ölçü Tablosu
Kalça ölçüsü için tablo diyor ki...
98 cm ise 40 beden, benim ölçüm 101 cm yani 42 beden olmalı,38 beden için ise 94 cm ölçü vermiş. 
Ben elbisenin bel ve kalça kısmını 1er cm daha her iki taraftan daralttım. 
Acaba diyorum...
Burda nın ölçü tablosumu hatalı...benim mezuram mı? 
yada ben Doğan görünümlü Şahin arabalar gibi 42 beden görünümlü 38 beden bir hatun muyum? 
İMDATTTTT ?????..............

Etiketler: , , , ,