5 Ekim 2012 Cuma

Beni Kim Tutacak!!!!

Canım sıkkınken dolanıp dururum.
Ne yapsam...Ne etsem...
Genelde kendini suya vuranlardanım...dır..
Allah ne verdiyse suya döker yıkarım,çitilerim,ovarım...
Şakır şakır,gacur gucur,tangır tungur...Hırsımı atarım...
Yakınımdakiler temizlik yaptığımı gördüklerinde bilirler yine sinirli diyerek uzak dururlar...
Bu kez bir durgunluk,bir durgunluk...Dışa vuramıyorum...
İçime çöktüm sanki...
Bütün gün dolandım durdum...
Elime ne aldıysam geri bıraktım...
Baktım dikiş makinası ortada,benim yama çıkını da yanında......
Yama çıkını babaannemin tabiri ....
Döktüm ortaya...
Önce üçgenlerden bir blok yaptım... 
Üçgen Blok
Sonra bu ne olur ?ne olur ?
Kalp Tutacak
Derken!!! Bloglardan birinde kelebek versiyonunu görmüştüm... (Kaynak,maynak demeyin size sararım...)
Patchwork

Patchwork

Patchwork

Patchwork

Kırkyama
 Tutacak oldu!!!........
Tutacak oldu!!!........

Kırkyama
Tutacak oldu!!!........da... Benim bu sinirlerimi tutmaya yetmedi...Ben biraz daha bişeyler keseyim....dikeyim...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...