Okullar Açıldı:))

Bu yıl tatil mi uzundu bana mı öyle geldi?
Çocuklar büyüdükçe bir de erkek olunca evde onlarla başa çıkmak ...
Bütün yaz evde tabak,bardak,kıyafet,ayakkabı,havlu...
hasat etmiş gibiyim...
Gerçi kız anneleri de aynı şikayetteler...ama sanki kızlar bu kadar elli kollu olmaz... herhalde...
17 ve 13 yaşında,1.83 ve1.65 boyunda,65 ve 60 kilo,iki ergen evin içinde neler yapmaz...evin dışını da hiç sormayın...
nereye gidiyor ,ne zaman gelecek,kiminle...takipteyim...
Şu an ev ve bilgisayara kavuştum ya...sessizliği...dinliyorum..
Allah eksikliklerini göstermesin...bakmayın yazdıklarıma...
sabah sabah şoka girdim herhalde...OKULLAR AÇILDI, şoku
Dikiş makinamı özledim.
Bu haftadan sonra onunla buluşabiliriz...
Önce şoktan çıkayım...
Burda Şubat 2012

En son bu bluzu dikmiştim.
Tam mevsimlik bir şey oldu.
Burda Şubat 2012 / 107A modelinin roba olayını kaldırdım.
Yalnız 38 beden kalıptan çalışmama rağmen bayağı geniş bir bluz oldu yaklaşık 2 cm daralttım.
Sanırım benim gibi küçük göğüslü dar omuzluların,Burda kalıpları ile 36 beden çalışması lazım.Bu arada yeni bir site keşfettim bir göz atmak isterseniz:http://www.modavetrend.com/

Etiketler: , , , ,